מאמרים שיווקיים לאתרי בית

בית » תוכן » מאמרים שיווקיים לאתרי בית

כתיבה לאתרים משמשת, מלבד חשיפה בגוגל או קידום נראות אתרים באינטרנט, ערוץ מעולה ליצירת מעורבות של גולשים (שהם הצרכנים הפוטנציאליים) עם המוצרים והשירותים שמשווקים החברה או העסק. טכניקות של כתיבה שיווקית לאתר של עסק או ארגון מותאמות בהתאם לצורך השיווקי ולמטרות העסק. ישנם סגנונות שונים וגישות שונות בכתיבה שיווקית לאתרים, החל בכתיבה מחמיאה על מוצר וכלה בכתיבה אישית של פוסט העוסק בתחום מסוים של השיווק או ייצור המוצר. כל עסק וארגון יכול לבחור את סגנון (או סגנונות) כתיבת התוכן השיווקי המועדף לאתר הבית שלהם. ברוב המקרים, אין מגבלה על אופן הכתיבה כל עוד התוכן משרת את המטרות השיווקיות של העסק. בין התכנים השיווקיים לאתרי בית נכללים גם מאמרים, שמטרתם היא קידום השיווק והתדמית של האתר והעסק. הם ערוץ שבאמצעותו אפשר לפנות לקהלי יעד מפולחים, להציג את המוצרים ואת השירותים באופנים שונים, וכך לשמור על מעורבות ועניין בקהלים שאינם צרכנים עדיין, אך קוראים את המאמרים באתר הבית מכיוון שהם מספקים מידע חשוב.

מאמרים שיווקיים באתרי בית

מאמרים שיווקיים לאתרי בית משרתים כמה מטרות, הם מספקים מידע במטרה להניע את הגולשים להתעניינות במוצר או בשירות שהאתר מציע, אך יש להם יתרונות נוספים, ביניהם האפשרות להעניק לעסק מקום של מומחה בנישה ולקדם את האתר במנוע החיפוש.

באתר של עסק קטן

אתרים של עסקים קטנים נמצאים בתחרות על מקומו של אתר הבית מול עסקים וארגונים אחרים מאותו תחום. לעסקים קטנים חשובה הנראות בכל ערוצי האינטרנט, ועבור עסקים אלה מיועדות אסטרטגיות שמאפשרות לחשוף את העסק ברשת.

האם יש לעסק קטן צורך במאמרים שיווקיים באתר הבית? ובכן, מאמרים מקנים לאתר העסק הקטן מקום רלוונטי מול מתחרים, מספקים אפשרות לחשוף ולקדם את האתר בגוגל ומעניקים לגולשים שמגיעים אליו את המידע הדרוש על העסק ועל המוצר.

טווח האפשרויות של הנושאים שבהם עוסקים מאמרים לעסקים קטנים הוא עצום – מאמרים על תחומי העסק, הענף, איכויות המוצרים, אופן השירות ועוד.

באתר של ארגון גדול

ארגונים מסחריים שרוצים למצב את המעמד שלהם באינטרנט מול מתחריהם מציגים תכנים שמקרבים את הגולשים לתחומים שבהם עוסק הארגון.

אומנם מאמרים באתר בית מספקים את התוכן שמנועי חיפוש אוהבים, אבל, אסטרטגיית תוכן אפקטיבית למטרות רחבות יותר. מאמרי האינטרנט של אתר הבית יכולים לפנות לקהל יעד מגוון הרבה יותר – לא רק לגולשים שמחפשים את המוצרים שמספקת החברה אלא גם לצרכנים פוטנציאליים ולקוחות לעתיד עשויים להתעניין במידע.

בנוסף למאמרים לבלוג החברה ולמאמרים באתר הבית העוסקים בתחום הספציפי של המוצרים, יכול האתר לספק מידע על יתרונות השירות של החברה לזוגות צעירים, על שמירה על סביבה ירוקה במערכת הטכנולוגית ועוד נושאים שהם אולי רלוונטיים יותר עבור קהלי יעד מסוימים.

באתר חנות מקוונת

אומנם חנויות מקוונות מתבססות על הצגת המוצרים ואמצעי הקשר באופן המיטבי אבל למאמרים שיווקיים מקום חשוב גם באתרים שבהם חשיבות רבה להנעה לפעולה (כגון טופס פרטים או כפתור רכישה).

מאמרים שמועלים באתר של חנות אונליין מאפשרים לצרכן להכיר טוב יותר את המוצרים שמציגה החנות ולעורר עניין גם במוצרים שאינו מכיר עדיין המוצגים באתר.

צרו קשר לכתיבת מאמרים לאתר הבית