5 נקודות חשובות על פרסום מאמרים שיווקיים

בית » תוכן » 5 נקודות חשובות על פרסום מאמרים שיווקיים
אמנם מאמרי אינטרנט שיווקיים אינם ישירים כמו מודעות ובאנרים, אבל הם מציגים תכנים מעניינים לגולשים ומפנים אותם ליעד השיווקי הרצוי, שהוא לרוב דף מוצר או דף נחיתה. לכן, למרות שהם לא בהכרח יוצרי המרה מידית, הם בעלי ערך שיווקי לחברות ולעסקים.

phone-web

חמש עובדות (שבוודאי רציתם לדעת) על פרסום מאמרים שיווקיים באינטרנט

האם גולשי האינטרנט קוראים תכנים?

  • למעלה מ- 5 מיליון ישראלים גולשים באינטרנט. מתוכם כ- 30% נהנים לקרוא מגזינים וספרים דיגיטליים (על פי סקר של חברת בזק, שנת 2014). 98% מהנשאלים השיבו שהם גולשים באתרי תוכן (על פי סקר של גוגל מאותה שנה).

האם כולם יכולים לקרוא מאמרים שיווקיים?

  • התוכן באינטרנט הוא חופשי, כך גם החיפוש בגוגל ובמנועי אינטרנט נוספים, אבל קריאת תכנים באינטרנט יכולה להיות מוגבלת כאשר:
    • התכנים מפורסמים באתרים בהם הצפייה בתוכן אינה חופשית אלא באמצעות סיסמה.
    • מגבלה טכנית מונעת את קריאת המאמר.
    • המאמר או האתר בו פורסם מוסרים  מהאינטרנט.

שיטות להפצת מאמרים שיווקיים באינטרנט?

  • "Inbound Marketing" – אסטרטגיה שיווקית ליצירת המרה דרך תכנים, באמצעות יצירת ערוץ קבוע להפצת התוכן השיווקי של החברה באינטרנט, כגון  בלוג או דף מאמרים (לטקסטים) ערוץ וידאו (לסרטונים) וכדומה. השקעה בערוץ התוכן של החברה יכולה להביא לאחוזי צפייה והמרה גבוהים.
  • חברות הפצת תוכן – חברות עולמיות וישראליות משווקות כתבות ותכנים שיווקיים באמצעות מודעות דיגיטליות בערוצי קריאה חשובים, כגון מגזינים ואתרי חדשות גדולים. פרט מעניין – ראשית, הגולש מקליק על המודעה לצורך קריאת התוכן, מה שמעיד על החשיבות השיווקית של כתיבת תכנים לאינטרנט.

מה עדיף – מאמר שיווקי או מודעת פרסום דיגיטלית?

  • על פי תוצאות של סקר שערך מכון נילסן, הפרסומות באינטרנט אינן תופסות מקום חשוב באמון הצרכנים ברשת והם נוטים יותר להאמין להמלצות של מכרים ולהמלצות ברשת. כשני שליש מהנשאלים השיבו שהם מסתמכים על מידע מאתרי הבית.

כמה עולה לפרסם מאמרים שיווקיים באינטרנט?

  • עקרונית, ניתן לכתוב, לשכתב ואף לפרסם מאמרי אינטרנט שיווקיים ללא תשלום. אבל לכך נדרש זמן עבודה, וכמובן ככל שהתהליך מורכב יותר, העלויות עשויות לגדול:
    • עלויות כתיבת מאמרים – כתיבת תכנים לאינטרנט דורשת הן מומחיות והן זמן עבודה. בסופו של דבר, כאשר מעוניינים לשווק עסקים באמצעות מאמרים ברשת, יש צורך בכותב מאמרים מקצועי לעבודה השוטפת.
    • עלויות קידום באינטרנט – שילוב מילות מפתח במאמר האינטרנט כחלק מתהליך הכתיבה מאפשרת קידום אורגני של המאמר. תהליך מקיף יותר של קידום אתרים הוא לרוב יעיל לכלל הקידום באינטרנט, אך עם זאת עשוי להיות יקר יחסית.

למידע על שירותי הכתיבה. כמו כן, באפשרותכם ליצור קשר דרך האתר.