מאמרים שיווקיים טובים לעסקים

מאמרים שיווקיים נכתבים לאינטרנט לשתי מטרות: קידום נראות העסק ברשת, וקידום האתר או דף האתר בתוצאות החיפוש האורגני. על מנת ששתי מטרות אלו יתקיימו, צריך המאמר לאפשר הן את הצלחת המטרה השיווקית (הבאת קונים, יצירת קשר), והן להתמקם במקומות הראשונים במנועי החיפוש.

ברוב המקרים האפשרות היא שמאמר אחד לא יבצע את 'כל העבודה'. יש צורך בכמה מאמרים ופעמים רבות במאמרים רבים שאותם יש להפיץ בפלטפורמות הנכונות ברשת. על יתרונות המאמרים השיווקים בפוסט זה.

כיצד מאמרים שיווקיים מוסיפים לקידום העסק והמוצר?

  • תוכן מאפשר גישה לקהל מטרה [קהל יעד כללי או מפולח של קוראים]
  • טקסט מעניק חשיפה של המוצר/שירות/חברה בערוצים השונים [רשתות חברתיות / פורטלים / בעלי מקצוע]
  • הוספת מידע מועיל על המוצר או השירות
  • קידום אורגני  [באמצעות מילות מפתח בתוכן]
  • יצירת מגע עם קהל היעד [אמצעים כגון: צור קשר / קישורים / תגובות]
  • כתיבה שיווקית ומוצר שיוצרים קהל יעד נאמן
  • המרות – הפנייה לרכישה

מה צריך להתקיים במאמר שיווקי טוב?

  • תוכן מעניין ומותאם לקהל יעד
  • טקסט העומד בכללים [אינטרנט, זכויות יוצרים]
  • מידע אמין
  • מילות מפתח שמטרתן:
  • קידום המאמר בתוצאות החיפוש
  • SEO פילוח קהל הקוראים הפוטנציאליים של המאמר
  • התאמה של המאמר לערוץ השיווקי בו הוא מתפרסם.

צרו קשר עם 'כל מילה כל טקסט' להזמנות מאמרים שיווקיים לאינטרנט.