כיצד לשמור על ערכו השיווקי של מאמר אינטרנט?

בית » תוכן » כיצד לשמור על ערכו השיווקי של מאמר אינטרנט?
מאמר שיווקי באינטרנט מיועד לגולשים שרוצים לקבל רקע מפורט על פתרונות אפשריים לבעיה שהם מתלבטים בה או פרטים על מוצר מסוים שהם שוקלים את רכישתו. הם עדיין לא גיבשו החלטה צרכנית, אבל רוצים לדעת יותר על האפשרויות שלהם לפתור את הבעיה. כיצד לשמור על הערך של מאמר אינטרנט  למשווק, ברשת בה מתפרסמים מאמרים חדשים מדי יום?

נקודות חשובות לשמירת ערכם של מאמרי אינטרנט לאורך זמן

  • כותרת שאומרת הכול: גולשים נוהגים 'לרפרף' על כותרות. כאשר גולש מעוניין לקבל מידע על נושא מסוים. כותרת שמבהירה לו שהמאמר עוסק בדיוק בנושא בו הוא מתעניין היא הדלת לאינטראקציה של הגולש עם תוכן המאמר שמציע פתרונות.
  • התוכן: אם הנושא רלוונטי הגולשים ימצאו בו עניין גם זמן רב לאחר שפורסם. מאמרים שיווקיים מיועדים בדרך כלל לשאלות פתוחות. הם אינם מפנים ישירות למוצר או לעסק, אלא עוסקים בתחום מסוים, מספקים רקע כללי או ספציפי על התחום, מציגים פתרונות של בעד ונגד לדילמה של הגולשים. מאמרים שעוסקים בנושאים הנוגעים לבחירת הצרכן הפוטנציאלי (סוגי טיפולים לכאבי גב, האם דגם מוצר מסוים איכותי יותר וכדומה) מסייעים לו להחליט כיצד להמשיך בפתרון הדילמה שלו.
  • קישורים: שיווק באינטרנט הוא מערכת בה קישורים (Links) משחקים תפקיד חשוב. כאשר הגולש מעוניין לקבל מידע נוסף, הוא לוחץ על קישור שמפנה אותו לאתר החברה או נותן השירות. אם האתר מותאם למטרתו, הוא מציע לגולש מידע ופתרונות, ואף אמצעים ליצירת קשר.
  • מיקום: האם לפרסם את המאמר באתר כותבים שמספק יתרון חשיפה לקהל קוראים גדול, או באתר הבית בו הוא נחשף לקהל גולשים ממוקד אך בדרך כלל גם מצומצם יותר?
    • פרסום באתר כותבים – לפרסום כזה יתרון של חשיפה לקהל גדול. החיסרון הוא החשיפה הקצרה לה זוכה המאמר השיווקי, לפני שמאמרים נוספים תופסים את מקומו.
    • פרסום מאמר באתר הבית – באופן הזה אפשר לשמור על מקום המאמר, אך החשיפה לגולשים בדרך כלל דלה מזו שזוכים בה בפורטל מאמרים עם כותבים רבים.
  • קידום האתר: אם המאמר המפורסם באתר הבית איכותי ומביא תועלת לצרכנים, אפשר לשקול יצירת קישורים מתאימים ולעתים אף מודעה, שמפנים לדף. ההפנייה לאתר הבית מאפשרת לגולשים למצוא דפי מידע נוספים המספקים להם פרטים על מוצרים ושירותים מעניינים.

בחרתם לפרסם מאמר איכותי שמספק פתרונות לגולשים באינטרנט?

אתם רק בתחילת הדרך! האופן בו תבחרו להציג את המאמר שלכם באינטרנט הוא פרמטר חשוב לשמירת ערכו השיווקי לאורך זמן.